zaterdag 25 december 2010

Zsofi Horvath @ Belgische Madammen / Belgian Babes

Zsofi Horvath (29 maart 1980) is een Miss Belgian Beauty. Zij heeft Hongaarse roots. Horvath studeerde rechten aan de Universiteit Antwerpen.

Belgische Madammen / Belgian Babe Zsofi Horvath werd in 2002 gekroond tot Miss Belgian Beauty 2003. Tijdens haar missjaar deed ze verschillende sexy bikini en badpak fotoshoots, onder andere voor P-Magazine en Ché, en was ze vaak te zien in diverse tv-programma's, zoals in Mediamadammen en De Rode Loper.

Toen haar missjaar ten einde liep kreeg ze het aanbod om het programma West@work te presenteren bij de regionale zenders WTV en Focus, maar ze verkoos om zich te concentreren op het behalen van een licentie in de rechten.

Wel werd ze het gezicht van lingeriemerk Senza Dubbio en verzorgde ze de public relations van Pro-Event.

Momenteel presenteert ze het journaal op de regionale zender RTV.

Zsofi Horvath in de armen van Mister Nederland

,,Het klopt dat er iets moois bloeit tussen Bas en mij'', zo bevestigt Zsofi Horvath (23), de gewezen Miss Belgian Beauty, haar pas begonnen relatie met Bas Hendriks (23), gewezen wielrenner en nu Mister Nederland. ,,Ik ontmoette Bas voor het eerst op de verkiezingsavond van Miss Belgian Beauty, op 11 oktober. Het klikte wel, en van een paar afspraakjes kwam er meer.

Bas zit momenteel in Zuid-Afrika voor zijn werk als fotomodel, en ik ben hem ginds al een weekje gaan bezoeken.

We wilden het graag nog een beetje stilhouden, omdat het allemaal nog zo pril is, maar waarom zou ik het verder nog verbergen?''

Mijn naam is Zsofi Horvath en ben Miss Belgian Beauty 2003 !

Ik stel me langs deze weg graag even voor aan jullie.

Ik ben geboren op 29 maart 1980 en ben afkomstig uit Mechelen. Daar heb ik ook mijn lager onderwijs gevolgd in de Don Bosco school.
Mijn middelbare studies heb ik verder afgewerkt in het Ursulinen-instituut te Mechelen waar ik economie moderne talen studeerde, ik spreek dan ook vlot 4 talen, Nederlands, Frans, Engels, Hongaars en noties van Duits.

Ik zit in mijn eerste licentie aan de Katholieke universiteit in
Leuven(KUL). Ik heb mijn kandidaturen in Brussel gedaan.


Mijn naam Horvath verwijst duidelijk naar mijn Hongaarse ouders die wat fier zijn dat ik geselecteerd was voor deze mooie Miss Belgian Beauty 2003 wedstrijd.

Mijn hobby's bestaan vooral uit fitness, jogging, zwemmen en fietsen. Daarnaast ga ik dolgraag op reis. Maar met een avondje gezellig op restaurant of bioscoop kan je me ook echt plezieren. Ik hou wel van die romantiek.

Een zwak voor dieren heb ik ook, meer bepaald voor jachthonden, die vind ik enig!

Op de huid gezeten door een cameraploeg van TV Hungary, de meest bekeken televisiezender van haar thuisland Hongarije, bracht Zsofi Horvath gistermorgen een bezoek aan de lagere Sint-Vincentius in Bissegem. De kersverse Miss Belgian Beauty kwam onder de indruk van de spontaneïteit waarmee de 365 leerlingen haar daar begroetten.

Die van 5B, niet toevallig het klasje waar het dochtertje van organisator Ignace Crombé in de schoolbanken zit, mochten zelfs honderduit vragen stellen aan de nieuw verkozen miss. Beslist niet op haar mooie mondje gevallen die Zsofi, maar ze is dan ook kandidate in de rechten.

Of ze had geweend tijdens haar verkiezing? ,,Jawel, maar alleen traantjes van blijdschap.'' Wat ze met al haar prijzengeld doet? ,,Op mijn bankrekening zetten.''

Wat haar favoriete gerecht is? ,,Frietjes natuurlijk.'' Of ze een vriendje heeft? ,,Ja, Dirk en we zijn al vijf jaar samen...''

Deze en nog een stapel andere vragen kreeg Zsofi op haar afgevuurd door de leerlingen van 5B, waar Frederik Duyck leraar is. Stijn Vanhoutteghem mocht sexy Zsofi namens de klas een fraaie bloemtuil geven, waarna ze voor elke leerling haar foto signeerde.

Met stijl
Voor het tot een vraag en antwoord kwam in 5B, hadden de 365 leerlingen van de lagere basisschool de hoge gaste op de speelplaats een daverende ontvangst bezorgd. Alsof het de vorstin zelf was die op bezoek kwam, werd MBB, in gezelschap van Ignace Crombé, geëscorteerd door de politie in een witte limousine voorgereden.

De leerlingen zwaaiden uitgelaten met tricolore vlaggetjes die Stefanie Crombé de school had binnengesmokkeld. Hier en daar bengelde ook een zelf ingekleurde Hongaarse vlag.

Van Bissegem ging het nog naar Kortrijk, waar ze onder meer de bruidjurkenzaak Clovis bezocht en in het stadhuis werd ontvangen. En na een naakt-fotosessie in Gent zat Zsofi 's avonds op de praatstoel bij Radio Donna.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten