dinsdag 15 september 2009

Tania Prinsier @ Belgian Babes / Belgische Madammen

Tania Prinsier nieuwe gezicht van 'Tendens'

Tania Prinsier presenteert vanaf eind oktober Tendens , het lifestyle magazine dat elke zaterdag te zien is op heel wat regionale televisies. Zij neemt de taak over van Pascale Bal, die gekozen heeft ,,voor een nieuwe professionele uitdaging.'' Sexy Prinsier werkte eerder bij Jim en Kanaaltwee, en haar naakt foto's verschenen op @ Belgian Babes / Belgische Madammen. Momenteel presenteert ze op de betaalzender Prime ook de voetbalmagazines Kick 'n' rush en Torgala .

Tania Prinsier stopt bij Jim

Na drie jaar met een bijna dagelijkse verschijning op het Jim scherm, stopt presentatrice Tania Prinsier er even mee: ,,Ik heb drie jaar lang keihard gewerkt, heb me geweldig geamuseerd bij Jim, maar nu is het tijd voor iets anders. Ik ben bijna dertig, ik wil een ietwat andere richting uit'', aldus Tania Prinsier.

Tania Prinsier kwam in 2000 voor het eerst in de belangstelling toen ze de eerste Miss Internet werd. Hetzelfde jaar werd ze verkozen tot de eerste VT4-babe, waar ze samen met Peter Van Asbroeck de presentatie verzorgde van Now or Never en Ben Van Ostade assisteerde bij de verkiezing van de tweede VT4-babe, en stond op Belgian Babes. Tania Prinsier werkte een tijdje achter de schermen bij deMENSEN, en werd later opgemerkt door Jim. Daar presenteerde ze The Wok, Summer Game (in bikini), Hitbox, Pop- en Showbizznieuws, Jimlist 40 en The Artist. Op KanaalTwee presenteerde ze ook Top of the Pops.

Fitnessen met schoon volk

,,Jij, met je perfecte lichaam, jij hebt dat toch niet nodig om aan fitness te doen, vragen mensen me wel eens. Maar daar is natuurlijk niets van aan. Ik ben er ondertussen 31, en als ik niet sport, dan zie ik hier en daar ook de vetkwabbetjes verschijnen hoor.'' Sexy VTM-omroepster en model Els Tibau is eerlijk: om mooi te zijn, moet je zweten.

In Celebrity Fitness brengt Jim elke week een rist bekend en mooi vrouwvolk bijeen, om ze onder leiding van coaches Steve en Caroline een half uurtje aan het fitnessen te zetten. Brunhilde Verhenne, Sofie Grosemans, Caroline Ex, Roxanne, Reshum van Seduced, Ellen Dufour, Tania Prinsier, Tiany Kiriloff, Joyce Van Nimmen, Zoë van Gastel, en ook Els Tibau, miss Belgian Beauty in 1996.

Hoe fanatiek ben jij met fitness bezig Els?

Els Tibau: ,,Ik moet toegeven: het is bij mij - zoals bij zovelen - met periodes. Ik ben nu net enkele weken geleden opnieuw gestart met fitness, en ik ga tussendoor zelf wel eens lopen. Afhankelijk van de tijd die ik heb en mijn conditie, is dat tien minuten tot drie kwartier. Ik doe het als ik voel dat ik het nodig heb. Het is niet omdat ik slank ben, dat ik geen sport nodig heb. Hoe meer sport je doet, hoe beter het met je geest gaat.''

In Celebrity Fitness krijgen jullie les, maar twee jaar geleden stond jij voor VTM aan de kust de hele zomer lang zelf demonstratie te geven.

,,Dat heb ik toen heel graag gedaan, en ik ben er toen heel intensief mee bezig geweest. Ik voelde het verschil toen wel heel goed. Ik zit nu vol goede voornemens om er weer harder tegenaan te gaan. Niet alleen voor geest en conditie, maar ook voor mijn lichaam. Ik ben 31, ik moet er beginnen op letten, hé.''

Half Bekend Vlaanderen heeft thuis een Powerplate. Sta jij ook geregeld op de trilplaat om je spieren in orde te houden?

,,Mijn appartement is daar te klein voor, dus nee. Ik heb wel een tijd met een persoonlijke coach gewerkt. Dat werkt. Die bouwt je programma's op en zorgt ervoor dat je niet te veel sport, want dat kan ook fout zijn.''

Welke zijn je favoriete toestellen?

,,De loopband en de step, maar de roeimachine is mijn echte favoriet. Dat is wel het lastigste toestel, maar je oefent er zowel armen als benen mee. Yoga doe ik ook wel eens. Dat geeft je rust en energie tegelijk. Na twee uur yoga heb ik altijd het gevoel dat ik de hele wereld aankan.''

Geen opmerkingen:

Een reactie posten