vrijdag 12 november 2010

Kathleen Aerts (ex K3) @ Belgische Madammen / Belgian Babes

Kathleen Aerts werd geboren op 18 juni 1978 in Geel. Aan het eind van de vorige eeuw is zij afgestudeerd als onderwijzeres. Ze is de blonde zangeres en Belgische Madammen / Belgian Babe van K3.

Al jarenlang staat de meidengroep K3 aan de top bij vooral de jongere meisjes. De groep heeft zijn eerste hit te danken aan het, niet zo succesvolle, optreden bij het Eurosongfestival. Inmiddels bestaat de groep 10 jaar en dank zij Gert Verhulst en zijn Studio 100 blijft hun succes groeien.

Algemeen
Gert Verhulst, Danny Verbiest en Hans Bourlon richten in 1996 Studio 100 op. Vanuit deze studio bedenken, maken en produceren de drie heren vele programma’s. Natuurlijk vallen hier ook Samson en Gert onder, het programma waarmee Gert Verhulst bekend is geworden.
Zij groeien en bloeien en in 2002 nemen zij een meidengroep over van Niels Williams, K3. Onder de leiding van Studio 100 zijn de drie dames uitgegroeid tot een enorm succes.

K3
De Belgische Madammen / Belgian Babe Karen Damen, Kathleen Aerts en Kristel Verbeke leerden elkaar kennen in 1998. In 1999 doen zij mee aan het Euro Songfestival met het nummer “Heya mama”. Alhoewel de dames geen succes hadden op het songfestival, werd het nummer een grote hit onder de jongere kinderen.

Na de “overname” door Studio 100 schiet de succesmeter van de groep als een pijl omhoog. Zij brengen de ene hit na de andere, hebben shows in heel België en later ook in Nederland. De dames maken ook de ene speelfilm na de andere. Ze hebben zelfs een eigen museum, in het Plopsaland de Panne. Hier zijn interviews, kleding en stukken uit films te bewonderen. Alsmede een overzicht van hun carrière.

In 2007 worden K3 vereeuwigd in Madame Tussaud in Amsterdam. Hetzelfde jaar gaan zij ook op de Duitse toer, maar dan onder de naam Wir 3.

Ook duiken er op internet veel berichten op over een borstvergroting voor Kathleen Aerts, deze berichten zijn tot nu toe echter niet bevestigd. Opvallend is wel dat de laatste jaren de borsten van Kathleen enorm in omgang zijn toegenomen. Of dit geheel te verklaren valt door het gebruik van een push-up BH is te betwijfelen. Stond in het verleden alleen Karen Damen bekend als rondborstig lid van K3, de laatste jaren doet Kathleen Aerts qua cupmaat hiervoor zeker niet meer onder.

De dames van de groep

* Karen Damen: op 28 oktober 1974 werd in Wilrijk Karen Franciska Maria Louisa Damen geboren. Ze heeft moderne talen gestudeerd en werkte in de Antwerpse horeca. Ze woont heden ten dage in het Kempense Herentals. Karen heeft een (niet officiële) relatie gehad met Gert Verhulst van Studio 100.
Deze relatie heeft Gert zijn huwelijk gekost. Na 2 jaar ging het stel uit elkaar. Nu heeft zij een relatie met Antony van der Wee. Karen is de roodharige zangeres van K3. Als enigste lid van K3 heeft Karen geposeerd van het mannenblad P-Magazine.

* Kathleen: Kathleen Aerts werd geboren op 18 juni 1978 in Geel. Aan het eind van de vorige eeuw is zij afgestudeerd als onderwijzeres. Ze is de blonde zangeres van K3.

* Kristel Verbeke: op 10 december 1975 werd Kristel Verbeke geboren in Hamme. Ze is de enige van de drie zangeressen die getrouwd is en kinderen heeft. Haar man is X-sessionlid Gene Thomas. Ze trouwden op 7 juni 2003 in Venetië en kregen 2 dochters. Nanou werd geboren op 14 januari 2005 en Lily op 21 september 2006. Kristel is de donkere zangeres van K3.


Films en K3

* 2003; K3 en het magische medaillon. De dames van K3 hebben een huisje gekocht en in dat huisje ligt de Washabi medaillon. Met deze medaillon is het mogelijk om wensen te laten uitkomen. Niet alleen de dames van K3 weten van de medaille af, ook Gazpacho zit achter deze medaillon aan.

* 2006; K3 en het IJsprinsesje. K3 gaat zingen voor een prinses in een sprookjesland. Haar vader hoopt dat zijn dochter wordt opgevrolijkt door de muziek van K3, maar zij is betoverd door een boze tovenaar. Alle reden voor K3 om de vloek te gaan opheffen.

* 2007; K3 en de kattenprins. De dames van K3 vinden in hun slaapkamer een sprookjesboek met het gezicht van een vervloekte prins. Om zijn vervloeking op te heffen heeft hij een fee ingeschakeld, zij haalt de drie K3 zangeressen op en brengt deze naar Sprookjesland in de wolken.

Mijn naam is KATHLEEN AERTS
Ik ben 29 jaar
Mijn hobby's zijn zingen, dansen, met mijn 2 katten spelen
Mijn lievelingsvak op school is Nederlands
Mijn favoriete sport zwemmen
Mijn lievelingsgerecht spaghetti
Mijn lievelingskleur roze
Mijn favoriete liedje is Oma's aan de top
Mijn lievelingsdier een poes
Mijn grootste wens is dat K3 nog lang mag blijven bestaan
Op een onbewoond eiland neem ik zeker Kristel en Karen met me mee
Op school volgde ik de richting talen- wiskunde / mormaal school
Het tofste aan mijn zangcarrière vind ik dat er veel mensen zo lief zijn voor mij
Weetje ik heb 2 poezen. Mijn droom is om ooit een poezenasiel te beginnen!

Het Nederlandse weekblad Story laat ons via hun blad weten dat Kathleen Aerts (27), de blonde van de meidengroep K3 en Studio 100 regisseur Jasper Verheugd uit elkaar zijn. De zangeres was 16 januari bij het gerechtsgebouw van Turnhoud gesignalieerd.
De zangeres kwam er een gelddispuut met haar ex-vriend David uitvechten.

In de 5 jaar dat ze samen waren, kochten ze bouwgrond in Westerlo. Na de breuk in 2003 spraken ze af dat Kathleen de eigendomsrechten voor een mooie som zou overkopen. Volgens haar advocaat stopte het K3-meisje een deel van het bedrag in een envelop die ze aan de moeder van haar ex-vriend gaf. David beweert nu dat hij die centen nooit gezien heeft. De rechtbank komt over de zaak opnieuw samen op 13 maart.

Terwijl Kathleen Aerts de ene liefdesaffaire netjes oprecht probeerde af te handelen, kreeg ze opnieuw een amoureuze opdoffer. Het weekblad Story vernam dat ze sinds kort geen koppel meer vormt met de Nederlandse Jasper Verheugd, met zie ze 2 jaar samen was. De entourage van Kathleen bevestigd Story het nieuws.

Een andere bron is genuanceerder “Elk stel kent wel eens up & downs”. Of een verzoening mogelijk is, blijft voorlopig een vraagteken.
Feit is dat Kathleen en Jasper in maart vorig jaar als eens een tijdje uit elkaar gingen, vlak voordat de vader van de zangeres onverwachts stierf. Jasper was in die periode ongetwijfeld een grote steun, en nadien gaven ze hun relatie dan ook een tweede kans.

Kathleen van K3 meter van Medi Clowns
Kathleen Aerts, de blonde rondborstige dame van K3, heeft het meterschap aanvaard van de Medi Clowns. De organisatie bestaat dit jaar tien jaar en wilde daarvoor iets speciaals doen.
De bedoeling is dat Medi Clowns dit najaar een concert organiseren in de Grenslandhallen in Hasselt in België.

Bekende Vlamingen als Roel Vanderstukken, Stan van Samang en Sandrine hebben hun medewerking al toegezegd. De presentatie van Kathleen Aerts als meter van Medi Clowns is gepland voor volgende week.

Kathleen Aerts, de blonde zangeres van het meidentrio K3, verzorgt in de parochiekerk twee exclusieve kerstconcerten, samen met een dertigkoppige band en een 25-koppig kinderkoor.

'Al vul je twintig keer de Ahoy, een echte thuismatch blijft toch iets bijzonders', vindt Kathleen Aerts, die met de kerstconcerten een bakvisdroom in vervulling ziet gaan. 'Ik weet nog goed dat ik op mijn veertiende met mijn gitaartje in de kerk gezinsvieringen mocht opluisteren. Wat zou het toch prachtig zijn om ooit bekend te worden en hier terug te mogen staan, geflankeerd door een groot orkest en een koor, dacht ik toen. Vijftien jaar later is het dan zover.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten